Get Adobe Flash player
Z branży
  • Targowanie ceny podstawą handlu w krajach arabskichTargowanie ceny podstawą handlu w krajach arabskich
    Wakacyjne wyjazdy Polaków obejmują coraz więcej egzotycznych krajów. Przed wyjazdem, dobrze jest zapoznać się z kulturą danego społeczeństwa, aby przynajmniej w zarysie mieć pojęcie o podstawowych zasadach funkcjonowania obcej nam …
  • Smary i oleje roweroweSmary i oleje rowerowe
    Planowanie zakupu roweru. Jeśli Twoim postanowieniem noworocznym jest zrzucenie kilku kilogramów, zastanów się nad kupnem roweru, który pomoże Ci tego dokonać w przyjemny sposób. Jaki rower kupić? Czy będą Ci …
  • Zakupy – sposób na walkę z kompleksamiZakupy – sposób na walkę z kompleksami
    Nie ma chyba na świecie człowieka, który nie miałby jakichś kompleksów. Jest bardzo mała ilość ludzi, którzy są w stanie żyć całkowicie w zgodzie ze wszystkimi swoimi niedoskonałościami. Jeśli chodzi …

Zakupy elektroniczne

Jednak musimy pamiętać o tym, że także elektroniczne zakupy są w gruncie rzeczy robione przez prawdziwych ludzi. Zatem nic dziwnego, że zdarzają się drobne błędy i potknięcia. Jednak, gdy tylko podczas takich zakupów dojdzie do pomyłki ze strony sprzedawcy, kupujący może liczyć na otrzymanie rabatu przy następnych zakupach czy też na otrzymanie drobnego prezentu, który puści w niepamięć to niemiłe wspomnienie w głowie klienta. Bo przecież klient powinien być najważniejszy. Zwłaszcza podczas robienia zakupów drogą elektroniczną. W dzisiejszej rzeczywistości jest wiele sklepów internetowych, zatem klient bez problemu może zrezygnować z usług jednego sklepu, (który na przykład go zawiódł) i skorzystać z usług innego sklepu. Walka o klienta to nieustanna praca i zaangażowanie, na które skazani są sprzedawcy, przedsiębiorcy i producenci. Warto wspomnieć o tym, że elektroniczna forma zakupów stale się rozwija i zmienia. Każdy sprzedawca chce pozyskać jak największą liczbę klientów i tym samym zwiększyć maksymalnie zysk wynikający z dużej sprzedaży swojego towaru czy usługi, jaki oferuje.

Comments are closed.