Get Adobe Flash player
Z branży
  • Gdy zakupy przeradzają się w uzależnienieGdy zakupy przeradzają się w uzależnienie
    Każdy z nas zna ten, wyświechtany już, slogan, głoszący uniwersalny sposób na kobiecą chandrę i smutki: idź na zakupy. Albo to, że nic tak nie poprawi humoru jak nowa para …
  • Buty fly londonButy fly london
    Okazje na wyprzedażach. Obniżki cen są okazją, aby w końcu zaszaleć i przy okazji nie ogołocić swojego konta w banku. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię coś konkretnego, jak na …
  • Polacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowePolacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowe
    Polacy pokochali centra handlowe, co sprawia oczywiście wielką radość pracujących tam sprzedawców. Niektórzy rekordziści są w stanie spędzić w centrum nawet dziesięć godzin. Shopping przestaje być domeną jedynie kobiet, również …

Zakupy elektroniczne

Jednak musimy pamiętać o tym, że także elektroniczne zakupy są w gruncie rzeczy robione przez prawdziwych ludzi. Zatem nic dziwnego, że zdarzają się drobne błędy i potknięcia. Jednak, gdy tylko podczas takich zakupów dojdzie do pomyłki ze strony sprzedawcy, kupujący może liczyć na otrzymanie rabatu przy następnych zakupach czy też na otrzymanie drobnego prezentu, który puści w niepamięć to niemiłe wspomnienie w głowie klienta. Bo przecież klient powinien być najważniejszy. Zwłaszcza podczas robienia zakupów drogą elektroniczną. W dzisiejszej rzeczywistości jest wiele sklepów internetowych, zatem klient bez problemu może zrezygnować z usług jednego sklepu, (który na przykład go zawiódł) i skorzystać z usług innego sklepu. Walka o klienta to nieustanna praca i zaangażowanie, na które skazani są sprzedawcy, przedsiębiorcy i producenci. Warto wspomnieć o tym, że elektroniczna forma zakupów stale się rozwija i zmienia. Każdy sprzedawca chce pozyskać jak największą liczbę klientów i tym samym zwiększyć maksymalnie zysk wynikający z dużej sprzedaży swojego towaru czy usługi, jaki oferuje.

Comments are closed.