Get Adobe Flash player
Z branży
  • Weekendowe zakupyWeekendowe zakupy
    Na pytanie: kiedy w sklepach robi się tłoczno? Odpowiedź jest prosta i nie trzeba zbyt długo myśleć, aby odgadnąć- kiedy przychodzi czas weekendu. To właśnie wtedy tłumy ludzi wychodzą do …
  • Większe zakupyWiększe zakupy
    Wiele osób nie bardzo ma czas na to, by co dziennie robić zakupy. Nie jest to przecież łatwa i krótka sprawa. Zajmuje ona nam niejednokrotnie bardzo dużo czasu, dlatego też …
  • Kobieca przyjaźńKobieca przyjaźń
    Sporów na temat przyjaźni damsko – męskiej jest co niemiara. Znajdują się tacy, i jest ich niemało, którzy twierdzą, że taka absolutnie nie istnieje. Że zaraz kończy się romansem. Ale …

Wygodny sposób eksponowania cen

Wielu właścicieli sklepów zastanawia się nad tym, w jaki sposób informować klientów o cenach oferowanych produktów. Sposobów jest wiele, chociaż my tak naprawdę przyzwyczailiśmy się przede wszystkim do tego, że na danym produkcie przyklejona jest cena. Nie wygląda to jednak ładnie i elegancko, a tak być powinno, szczególnie jeśli chodzi na przykład o ubrania. Cena musi się obowiązkowo znaleźć przy towarze, a na dodatek powinna być wyeksponowana w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny dla klienta. Praktycznych metod na rozwiązanie tego problemu jest wiele, przy czym niektóre z nich okazują się zdecydowanie wygodniejsze od innych. Czasami zdarza się, że cena przyklejana jest bezpośrednio na towarze, ale coraz więcej sklepów uznaje to za mało atrakcyjne, a na dodatek nieco szpecące i pogarszające estetykę sklepu. Przylepiane ceny są powoli, ale coraz w większym stopniu zastępowane przez zawieszki sklepowe wykonane z różnych materiałów i dostępne w wielu ciekawych wzorach. Pozwalają one w wyjątkowo ładny, a przy tym funkcjonalny i nowoczesny sposób wyeksponować cenę danego artykułu, a jeśli pojawi się jakaś sezonowa obniżka albo promocja nie będzie najmniejszego problemu z wymianą zawieszki na inną, zawierającą uaktualnione informacje.

Comments are closed.