Get Adobe Flash player
Z branży
  • Młodzi wolą kupować przez InternetMłodzi wolą kupować przez Internet
    Polacy, a w szczególności młodsze pokolenie, preferują zakupy przez Internet rezygnując z zakupów w swoich sklepach blisko domu stacjonarnych osiedlowych, marketach itp. Powodów, dla których rezygnują z tego typu zakupów …
  • Gdzie na zakupy?Gdzie na zakupy?
    Kiedyś był tylko jeden, góra dwa sklepy, gdzie robiło się zakupy i to było wszystko. Nikt nie narzekał, kupował to co było i nie wymyślał. Teraz jest zupełnie inaczej. Powstało …
  • TorebkiTorebki
    Współczesna kobieta czuje nieustanną presję, by cały czas świetnie wyglądać. Otaczające ją reklamy, billboardy, zdjęcia znanych modelek, gwiazd filmowych dodatkowo mogą wprowadzić w kompleksy. Przy nich kobieta czuje się nieatrakcyjna, …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.