Get Adobe Flash player
Z branży
  • Czas na zakupy
    Teraz poruszymy temat znacznie bardziej zgodny z prawem, jednak taki, który wpływa na nasz stosunek do wielu różnych wartości. Zakupy robimy w dzisiejszej rzeczywistości dosłownie o każdej porze dnia i …
  • Druk na folii
    Reklama na folii samoprzylepnej. Reklama stała się obecnie nieodzownym elementem, który często decyduje o zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu zysku. Zdarza się, że sukces firmy bardziej zależy od reklamy niż od …
  • Sukcesywne kupowanie
    Żyjąc w pośpiechu, często mamy czas tylko na pracę i kilka godzin snu. To, że zapomnimy podlać kwiaty to nic wielkiego, ale kiedy kolejnego dnia otwieramy lodówkę, a w niej …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.