Get Adobe Flash player
Z branży
  • Sprzedawca z urodzeniaSprzedawca z urodzenia
    Ktoś mi kiedyś powiedział, że jest sprzedawcą z urodzenia, a nie z zawodu. I tak się zastanawiam czy jest to możliwe? Co powinien umieć taki sprzedawca? Każdy sprzedawca powinien znać …
  • Identyfikator dla psaIdentyfikator dla psa
    Identyfikator dla psa. Pies to przyjaciel człowieka i traktujemy go jak członka rodziny. Dbamy o jego potrzeby i zapewniamy mu wszystko co najlepsze. Jednak na spacerze może się zdarzyć, że …
  • Ksiegarnia polska w niemczechKsiegarnia polska w niemczech
    Czytaj ile chcesz. Czytanie jest świetnym pomysłem na spędzenie wolnego czasu. Książki potrafią oderwać nas od rzeczywistości i przenieść w różne i niesamowite światy. Dzięki książkom możemy stać się kimkolwiek …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.