Get Adobe Flash player
Z branży
  • Wakacyjne zakupyWakacyjne zakupy
    Sezon letni w pełni, a wraz z nim nadeszła chęć na jakiś wakacyjny wyjazd. Po wybraniu miejsca wypoczynku warto wybrać się na zakupy, by w trakcie urlopu nie zamartwiać się …
  • UpominkiUpominki
    Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, …
  • Skuteczne leczenie zakupoholikaSkuteczne leczenie zakupoholika
    Przede wszystkim pierwszym krokiem chorej osoby jest przyznanie się do tego, że ma problem. Zazwyczaj jest ona w stanie to zrobić dopiero po kilku sesjach u psychologa. Później zaczyna się …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.