Get Adobe Flash player
Z branży
  • OszczędzanieOszczędzanie
    Wśród wielu noworocznych postanowień jednym z najczęściej się powtarzających jest „zacznę oszczędzać”. Na wakacje, na mieszkanie, na bliżej nieokreślony cel. Jednak jest to dość trudne do zrealizowania, szczególnie w czasach, …
  • Pośrednicy są plagą na zakupachPośrednicy są plagą na zakupach
    Zakupiony przez konsumenta towar przechodzi z rąk do rąk niezliczoną wręcz ilość razy. Pośrednicy szczególnie w Polsce to prawdziwa cenowa zmora. Każdy z nich pobiera pewną prowizję od przeniesienia towaru …
  • Nie lubimy stać w kolejkach na zakupachNie lubimy stać w kolejkach na zakupach
    Na zakupach prawdopodobnie najgorszą rzeczą są kolejki. Jeżeli chodzisz codziennie do supermarketu lub nawet sklepu dyskontowego doskonale wiesz o czym jest mowa. Straty czasu generowane w kolejkach są niesamowite, a …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.