Get Adobe Flash player
Z branży
  • Sklepy mięsneSklepy mięsne
    Sklepy mięsne to jedne z takich które są odwiedzane przez praktycznie wszystkich,. Wiadomo, że możemy tam zakupić wyroby pochodząc z konkretniej miejsca i najczęściej jeszcze od danego producenta. Dlatego też …
  • Zakupy dla ucznia na nowy rok szkolnyZakupy dla ucznia na nowy rok szkolny
    Początek września to duży wydatek dla każdego rodzica, którego dziecko chodzi do szkoły. Szkolna wyprawka to koszt kilkuset złotych, a doliczając do tego ubrania na nowy rok szkolny wychodzi naprawdę …
  • Zakupy kosmetyków dla dzieci a modaZakupy kosmetyków dla dzieci a moda
    Współczesna moda sięga nie tylko dziedzin odzieżowych, ale także wszystkich innych, z którymi przeciętny człowiek ma styczność. Ostatnio bardzo popularne jest kupowanie kosmetyków dla dzieci. Rodzice często wybierają się na …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.