Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy internetowe lekarstwem na wstydZakupy internetowe lekarstwem na wstyd
    Mimo ogólnie panującej tolerancji, wciąż jesteśmy narodem wstydliwym. Nie ma zresztą co się dziwić, akceptacja innych ludzi jest bardzo często poza wystawiona na pokaz, a tak naprawdę bardzo interesujemy się …
  • Zakupy w ciucholandachZakupy w ciucholandach
    Zakupy w lumpeksach ostatnimi czasy bardzo modne. Ubierają się w nich wszystkie osoby nie tylko te najbiedniejsze. Każdy chce w takim miejscu znaleźć coś dla siebie. I jest to bardzo …
  • ZakupoholizmZakupoholizm
    Mimo iż wydaje się to śmieszne od zakupów także można się uzależnić. Tak samo jak od papierosów narkotyków czy alkoholu. W jaki sposób rozpoznać tę chorobę, bo oczywiście każde uzależnienie …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.