Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy dla babciZakupy dla babci
    Wszystkie Babie są kochane i swoje wnuczki darzą wyjątkowym uczuciem. Małe dzieci robią dla nich prześliczne laurki i kolorowe obrazki, które są chyba najbardziej niezapomnianym prezentem. Ale kiedy dorastamy i …
  • Zakupy na targu rybnym w JaponiiZakupy na targu rybnym w Japonii
    W Tokio ma swoją siedzibę targ rybny, giełda, jedno z ważniejszych dla rybaków miejsc, w których można sprzedać ryby i owoce morza. Ponieważ Japonia jest jednym z największych importerów tuńczyka, …
  • Dla zapracowanychDla zapracowanych
    Wiele osób jest naprawdę bardzo zapracowanych do tego stopnia, że bardzo często brakuje im czasu dla bliskich, dlatego też decydują się na to by, oczywiście zrobić zakupy przez internet. Z …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.