Get Adobe Flash player
Z branży
  • Małe sklepiki osiedloweMałe sklepiki osiedlowe
    Kiedyś bardzo popularne, dziś przez postawianie wielkich centrów handlowych na obrzeżach miast w których mieszczą się setki sklepów, mogących konkurować głównie ceną, straciły trochę na znaczeniu. Dzieje się tak głównie …
  • Kolekcja zimowaKolekcja zimowa
    Moda rządzi się zawsze swoimi prawami. Bywa gwałtowna, nieprzewidywalna, prowokująca. Nowości z wybiegów szybko są kopiowane przez popularnych producentów odzieży i trafiają do lokalnych i regionalnych sklepów i galerii handlowy. …
  • Korzystanie z okazji i wyprzedażyKorzystanie z okazji i wyprzedaży
    Znaczna część polskiego społeczeństwa jest na tyle zabiegana, że nie ma czasu ani możliwości polować na tak zwane okazje czy też wyprzedaże, oferowane najczęściej przez duże sieci handlowe. Jednak wielu …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.