Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy dla babciZakupy dla babci
    Wszystkie Babie są kochane i swoje wnuczki darzą wyjątkowym uczuciem. Małe dzieci robią dla nich prześliczne laurki i kolorowe obrazki, które są chyba najbardziej niezapomnianym prezentem. Ale kiedy dorastamy i …
  • Zakupy przez Internet – moda czy wygoda?Zakupy przez Internet – moda czy wygoda?
    Zakupy przez Internet stały się z pewnością wizytówką współczesnych czasów, gdzie w większej mierze stawia się na wygodne życie. Na pewno utworzenie internetowej listy zakupów i dokonanie zamówienia nie jest …
  • Czas na zakupyCzas na zakupy
    Teraz poruszymy temat znacznie bardziej zgodny z prawem, jednak taki, który wpływa na nasz stosunek do wielu różnych wartości. Zakupy robimy w dzisiejszej rzeczywistości dosłownie o każdej porze dnia i …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.