Get Adobe Flash player
Z branży
  • Szkolenia pierwsza pomocSzkolenia pierwsza pomoc
    Szkolenia z zakresu pierwszej pomocy. Skuteczne udzielenie pierwszej pomocy może wielu osobom uratować życie, dlatego nie można się bać tego robić. Niektórzy mają jednak obawy, co do tego, że zrobią …
  • Stojaki na ulotkiStojaki na ulotki
    Stojaki na ulotki. Prowadząc własną działalność gospodarczą, często zastanawiamy się w jaki sposób polepszyć funkcjonowanie naszego biznesu. Nie każdego bowiem stać na reklamy w radiu czy telewizji albo oklejanie prywatnego …
  • Druk na foliiDruk na folii
    Reklama na folii samoprzylepnej. Reklama stała się obecnie nieodzownym elementem, który często decyduje o zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu zysku. Zdarza się, że sukces firmy bardziej zależy od reklamy niż od …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.