Get Adobe Flash player
Z branży
  • Prawda zawsze wyjdzie na jawPrawda zawsze wyjdzie na jaw
    Nie jest łatwo żyć w świecie, gdzie największą siłę przebicia mają osoby towarzyskie, piękne i bogate. Jeśli jesteś szarą myszką, albo natura nie obdarzyła cię kształtami i fizjonomią Pameli Anderson, …
  • WłosyWłosy
    Ledwo zdążyły troszkę zregenerować się po zimie, a już grozi im letnie przesuszenie. Dużo słońca na pewno przysłuży się pięknej opaleniźnie i wspaniałemu nastrojowi, ale niekoniecznie poprawi kondycję naszej czupryny. …
  • Zakupy razem z dzieckiemZakupy razem z dzieckiem
    Współczesna matka ma coraz więcej możliwości na spędzanie wolnego czasu z dzieckiem. Dziś zakupy razem z dzieckiem są możliwe, dzięki udogodnieniom ze strony hipermarketów. Już niemowlęta mogą być zabierane do …

Upominki

Sytuacje gdy na sklepowych pólkach brakowało towarów albo, gdy na wszystko wydawane były specjalne kartki są już tylko echami przebrzmiałego PRL-u. Dziś sytuacja jest odwrotna. Kiedyś sklepy pełne były klientów, ale brakowało w nich towarów. Obecnie zdarza się, że w sklepie towarów jest owszem pełno, jednak w sklepie nie ma ani jednego klienta. Zgodnie z zasadami wolnego rynku to właśnie klient decyduje o wysokości zarobków przedsiębiorców. Trzeba więc zabiegać o uwagę klientów, troszczyć się tych stałych, oferować im same atrakcyjne towary. Żeby zatrzymać klientów w swoim sklepie sprzedawcy wydają różne karty lojalnościowe i karty stałego klienta. Dobrym pomysłem są również prezenty i upominki. Mogą być one wydawane za zbierane punktu, można je również dodawać do zakupów powyżej wymaganej kwoty. Upominki wcale nie muszą być wielkie i mieć dużej wartości. Częściej traktowane są jako miły gest w stronę klienta. W drogeriach wydaje się np. próbki nowych kosmetyków, w księgarni można dołączyć małą czekoladkę w sklepie odzieżowym zaś dobrze sprawdzi się dodatek jak spinka.

Comments are closed.