Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zawieszki dla atrakcyjnej ekspozycji towaru
    Podstawą sukcesu w prowadzeniu sklepu jest reklama oraz odpowiednia ekspozycja oferowanych towarów. Jest to niezwykle ważne, choć nam klientom nierzadko wydaje się zupełnie zbędne i nie mające najmniejszego znaczenia. Nic …
  • Biżuteria Wire Wrapping na topie
    Wire Wrapping to na język polski owijanie drutu. Jest to technika, która wykorzystuje drut i dodatki to stworzenia fantazyjnych zawieszek. Jak to możliwe? Otóż w dzisiejszych czasach można naprawdę wykonać …
  • Centrum handlowe
    Codzienne zakupy to właściwie już rutyna. Każdego dnia przecież trzeba wpaść do pobliskiego marketu lub sklepu po chleb i inne niezbędne artykuły spożywcze. Jednak prawdziwe zakupy rozpoczynają się w centrach …

Sport i rywalizacja

Zwykłe i codzienne czynności, do jakich należy robienie zakupów, w sprzyjających okolicznościach mogą zamienić się w rodzaj sportu, w którym przeciwnikiem klienta bywają sprzedający, producenci oraz inni kupujący. W okresie PRL, przy powszechnym braku towarów na sklepowych półkach, rywalizacja toczyła się głównie pomiędzy klientami sklepów. Był to rodzaj polowania połączonego z wyścigami. Na rynku pojawiła się niedawno gra planszowa, której scenariusz oparty jest na realiach ustroju komunistycznego. Zadaniem uczestników gry jest zrealizowanie zakupów według wylosowanej listy. Gracze ustawiają swoje pionki, które symbolizują członków rodziny w kilku kolejkach. Od ich szczęścia i obranej strategii zależy, czy uda im się wszystkie zakupy zrobić. Wygrywa ten, kto dokona tego najszybciej. Obecnie zakupowy sport polega raczej na wytropieniu oferty najtańszej. Nie jest to wcale proste, ponieważ niższa cena poszukiwanego produktu może być akurat w placówce handlowej znajdującej się w dużej odległości. W kalkulacji trzeba więc brać pod uwagę koszta dojazdu lub transportu towaru.

Comments are closed.