Get Adobe Flash player
Z branży
  • Czego nie może zabraknąć w sklepie?Czego nie może zabraknąć w sklepie?
    Chociaż w dzisiejszych miastach istnieje wiele sklepów, trzeba pamiętać, o tym, że prowadzenie takiego lokalu handlowego wcale nie jest proste. Może wydawać się, że wszystko będzie układało się po naszej …
  • Druk na foliiDruk na folii
    Reklama na folii samoprzylepnej. Reklama stała się obecnie nieodzownym elementem, który często decyduje o zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu zysku. Zdarza się, że sukces firmy bardziej zależy od reklamy niż od …
  • Zostań ekonsumentemZostań ekonsumentem
    Etyczny produkt to taki, którego wyprodukowanie nie wiązało się z wykorzystywanie ludzie, zadawaniem cierpienia zwierzętom lub wyrządzaniem szkody środowisku naturalnemu. Są na szczęście producenci, którzy aktywnie przyczyniają się do polepszenia …

Sport i rywalizacja

Zwykłe i codzienne czynności, do jakich należy robienie zakupów, w sprzyjających okolicznościach mogą zamienić się w rodzaj sportu, w którym przeciwnikiem klienta bywają sprzedający, producenci oraz inni kupujący. W okresie PRL, przy powszechnym braku towarów na sklepowych półkach, rywalizacja toczyła się głównie pomiędzy klientami sklepów. Był to rodzaj polowania połączonego z wyścigami. Na rynku pojawiła się niedawno gra planszowa, której scenariusz oparty jest na realiach ustroju komunistycznego. Zadaniem uczestników gry jest zrealizowanie zakupów według wylosowanej listy. Gracze ustawiają swoje pionki, które symbolizują członków rodziny w kilku kolejkach. Od ich szczęścia i obranej strategii zależy, czy uda im się wszystkie zakupy zrobić. Wygrywa ten, kto dokona tego najszybciej. Obecnie zakupowy sport polega raczej na wytropieniu oferty najtańszej. Nie jest to wcale proste, ponieważ niższa cena poszukiwanego produktu może być akurat w placówce handlowej znajdującej się w dużej odległości. W kalkulacji trzeba więc brać pod uwagę koszta dojazdu lub transportu towaru.

Comments are closed.