Get Adobe Flash player
Z branży
  • Szamba betonowe lubelskieSzamba betonowe lubelskie
    Szamba betonowe w Lubelskiem. W wielu miejscach, w których decydujemy się wybudować nasz wymarzony dom, nie ma możliwości podłączenia go do zbiorczego systemu odprowadzania ścieków. Na szczęście istnieje alternatywa z …
  • Aby delikatne materiały się nie pogniotłyAby delikatne materiały się nie pogniotły
    Odwiedzając sklepy w galeriach handlowych z pewnością zwróciliście uwagę na sposób wystawiania towarów, który jest nowoczesnym standardem zwłaszcza w sklepach dbających o to, aby dostarczyć klientom towar najlepszej jakości, podany …
  • Czy dobre plotki istnieją?Czy dobre plotki istnieją?
    Plotkuje na pewno każdy z nas. Może nie tyle o naszej koleżance, sąsiadce czy pani ze sklepu, ale na pewno o znanych osobistościach. Nie ma się jednak co dziwić – …

Promocje

Właściwie już nie ma miejsca i sklepu gdzie nie dostrzegłoby się jakiejkolwiek, choćby jednej informacji o promocji. W zasadzie już każdy sklep codziennie umieszcza na swoich stronach internetowych, drzwiach sklepu czy ulotkach, informacje o nadarzającej się okazji zakupu po promocyjnej cenie. Każdemu z nas chociaż raz w życiu zdarzyło się kupić jakąś rzecz na promocji. Niekiedy był to zadowalający zakup jedynie z początku, niekiedy faktyczna okazja. Ale zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku, zostaliśmy niejako skuszeni atrakcyjną ofertą, czy ceną. Sprzedawcy stosują różne metody promocji- najczęstsze jest obniżanie ceny produktów, które są już np. po sezonie, lub które za kilka dni stracą datę ważności. Inna promocja polega na obniżaniu ceny na zakup drugiego produktu- zjawisko to można najczęściej spotkać w sklepach odzieżowych. Jeszcze inna promocja polega na zakupie jednej rzeczy, a kolejną dostać można gratis. Ciekawą promocję stosuje się w kinach, gdzie osoba, która w danym dniu obchodzi urodziny, dostaje w prezencie bilet na seans filmowy za darmo. Jak więc widać, sprzedawcy stosują różne promocje aby w ten sposób zwabić klienta i przyciągnąć go do swojego produktu.

Comments are closed.