Get Adobe Flash player
Z branży
  • Podstawy sprzedaży i handluPodstawy sprzedaży i handlu
    Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, …
  • Stojaki na ulotkiStojaki na ulotki
    Stojaki na ulotki. Prowadząc własną działalność gospodarczą, często zastanawiamy się w jaki sposób polepszyć funkcjonowanie naszego biznesu. Nie każdego bowiem stać na reklamy w radiu czy telewizji albo oklejanie prywatnego …
  • Zeszyty w linie i kratkęZeszyty w linie i kratkę
    Od kiedy supermarkety prowadzą sprzedaż materiałów papierniczych, robienie zakupów przed rozpoczęciem roku szkolnego przestało być totalnym koszmarem. Co prawda oferta handlowa materiałów szkolnych w supermarketach nie jest zbyt bogata, jednak …

Promocje

Właściwie już nie ma miejsca i sklepu gdzie nie dostrzegłoby się jakiejkolwiek, choćby jednej informacji o promocji. W zasadzie już każdy sklep codziennie umieszcza na swoich stronach internetowych, drzwiach sklepu czy ulotkach, informacje o nadarzającej się okazji zakupu po promocyjnej cenie. Każdemu z nas chociaż raz w życiu zdarzyło się kupić jakąś rzecz na promocji. Niekiedy był to zadowalający zakup jedynie z początku, niekiedy faktyczna okazja. Ale zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku, zostaliśmy niejako skuszeni atrakcyjną ofertą, czy ceną. Sprzedawcy stosują różne metody promocji- najczęstsze jest obniżanie ceny produktów, które są już np. po sezonie, lub które za kilka dni stracą datę ważności. Inna promocja polega na obniżaniu ceny na zakup drugiego produktu- zjawisko to można najczęściej spotkać w sklepach odzieżowych. Jeszcze inna promocja polega na zakupie jednej rzeczy, a kolejną dostać można gratis. Ciekawą promocję stosuje się w kinach, gdzie osoba, która w danym dniu obchodzi urodziny, dostaje w prezencie bilet na seans filmowy za darmo. Jak więc widać, sprzedawcy stosują różne promocje aby w ten sposób zwabić klienta i przyciągnąć go do swojego produktu.

Comments are closed.