Get Adobe Flash player
Z branży
  • Gadżety w sklepach internetowychGadżety w sklepach internetowych
    Możliwości na rynku w dzisiejszych czasach są nieograniczone. Coraz więcej pojawia się na rynku sklepów, które sprzedają niedrogie gadżety. Są to gadżety dla młodzieży, studentów, informatyków, mam itd. Przykładem może …
  • Handel i zakupy dawniej a dziśHandel i zakupy dawniej a dziś
    Mało kto zwraca dzisiaj uwagę na to, że wszechobecne markety zabijają naszą gospodarkę. Dawniej mnóstwo było prywatnych małych sklepików, które powodowały sobotnie eskapady całych rodzin właśnie w kierunku centrum miasta, …
  • Zakupy razem z dzieckiemZakupy razem z dzieckiem
    Współczesna matka ma coraz więcej możliwości na spędzanie wolnego czasu z dzieckiem. Dziś zakupy razem z dzieckiem są możliwe, dzięki udogodnieniom ze strony hipermarketów. Już niemowlęta mogą być zabierane do …

Polska krajem rozwijającym się pod względem zakupów

Polska jest państwem, które dopiero od niedawna, bo kilkunastu lat jest profesjonalnie związana z konsumpcją. Nie ma u nas jeszcze wielu światowych marek. Jako konsumenci nie dojrzeliśmy do niektórych zmian. W jakim stopniu zatem jesteśmy rozwinięci i czy czeka nas w tym zagadnieniu jakaś racjonalna przyszłość? Wiele młodych ludzi narzeka, że zakupy w naszym kraju są strasznie drogie. Faktycznie Polska słynie z udziału pośredników. Jest to na pewno działanie ograniczające komfort, ale tak właśnie budowane są gospodarki. Musimy najpierw być chciwi, aby zarobić, a dopiero później móc korzystać w profesjonalny sposób ze środków. Rozumiejąc relacje w taki sposób nie powinno dziwić cię to, że na rynku konsumpcji w Polsce ludzie wciąż siebie wykorzystują. To dopiero początkowy etap budowy kapitalizmu. Jeżeli chcesz się dowiedzieć o tym zagadnieniu czegoś więcej odsyłamy cię do profesjonalnej literatury przedmiotu, w której znajdziesz porównanie wielu takich schematów rozwoju. Polska jak już wiesz znajduje się dopiero na początku kapitalistycznego rozwoju i od każdego wymagana jest cierpliwość. Często właśnie sukces można odnieść przez cierpienie. Konsumenci jednak w końcu zauważą racjonalność takiego postępowania.

Comments are closed.