Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy na odchudzanieZakupy na odchudzanie
    To co kupujemy ma duże znaczenie jeśli chodzi o naszą dietę. Dzięki temu uda nam się w odpowiedni sposób zdrowo żyć. Warto wiec zdecydować się na sporządzanie listy zakupów przed …
  • Kolekcja letniaKolekcja letnia
    Choć nie każdy lubi modę i stawia na własny styl, to jednak obecnie zaczyna ona grać coraz większa rolę. Na wygląd zewnętrzny zwracają już uwagę pracodawcy a także potencjalni znajomi, …
  • Wydatek dla większej rodzinyWydatek dla większej rodziny
    Osoby żyjące w pojedynkę lub chociażby bezdzietne małżeństwa, jeśli tylko posiadają średnie miesięczne dochody, mogą w Polsce żyć na bardzo przyzwoitym poziomie. A dzięki popularnym i dość dobrze oprocentowanym kredytom …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.