Get Adobe Flash player
Z branży
  • Szał na ciuchy z drugiej rękiSzał na ciuchy z drugiej ręki
    Kupowanie i ubieranie się w sklepach z używaną odzieżą nie jest już wyrazem braku pieniędzy, ale urosło do miary stylu życia. Lumpeksy oblegane są przede wszystkim przez młodych ludzi, którzy …
  • Rynek i rynkiRynek i rynki
    Wymiana towarów między ludźmi wymagała wyznaczenia miejsca, w którym mogłaby się odbywać w sposób najdogodniejszy. Wydzielano więc w miastach i osadach teren przeznaczony pod handel. Były to rynki. W średniowiecznych …
  • Zakupowe niedzieleZakupowe niedziele
    Obecnie zakupy można zrobić o każdej porze dnia i nocy i we wszystkie dni tygodnia. Jednakże tak być nie powinno. Handlowiec to też człowiek. Też potrzebuje dnia wolnego, by spędzić …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.