Get Adobe Flash player
Z branży
  • Polacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowe
    Polacy pokochali centra handlowe, co sprawia oczywiście wielką radość pracujących tam sprzedawców. Niektórzy rekordziści są w stanie spędzić w centrum nawet dziesięć godzin. Shopping przestaje być domeną jedynie kobiet, również …
  • Czy dobre plotki istnieją?
    Plotkuje na pewno każdy z nas. Może nie tyle o naszej koleżance, sąsiadce czy pani ze sklepu, ale na pewno o znanych osobistościach. Nie ma się jednak co dziwić – …
  • Szamba betonowe lubelskie
    Szamba betonowe w Lubelskiem. W wielu miejscach, w których decydujemy się wybudować nasz wymarzony dom, nie ma możliwości podłączenia go do zbiorczego systemu odprowadzania ścieków. Na szczęście istnieje alternatywa z …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.