Get Adobe Flash player
Z branży
  • Centrum handloweCentrum handlowe
    Codzienne zakupy to właściwie już rutyna. Każdego dnia przecież trzeba wpaść do pobliskiego marketu lub sklepu po chleb i inne niezbędne artykuły spożywcze. Jednak prawdziwe zakupy rozpoczynają się w centrach …
  • Szkolenia pierwsza pomocSzkolenia pierwsza pomoc
    Szkolenia z zakresu pierwszej pomocy. Skuteczne udzielenie pierwszej pomocy może wielu osobom uratować życie, dlatego nie można się bać tego robić. Niektórzy mają jednak obawy, co do tego, że zrobią …
  • Damskie zakupyDamskie zakupy
    Kobiety wychodząc na zakupy bardzo się cieszą. Rzadko która kobieta nie lubi zakupów. Przeważnie każda jedna biegnie tylko jeśli się nadarzy jakaś okazja. Jednak styl robienia zakupów bardzo mocno odbiega …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.