Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy razem z dzieckiemZakupy razem z dzieckiem
    Współczesna matka ma coraz więcej możliwości na spędzanie wolnego czasu z dzieckiem. Dziś zakupy razem z dzieckiem są możliwe, dzięki udogodnieniom ze strony hipermarketów. Już niemowlęta mogą być zabierane do …
  • Buty fly londonButy fly london
    Okazje na wyprzedażach. Obniżki cen są okazją, aby w końcu zaszaleć i przy okazji nie ogołocić swojego konta w banku. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię coś konkretnego, jak na …
  • Dlaczego lubimy plotkować?Dlaczego lubimy plotkować?
    Kobiety nie kryją się z tym, że lubią plotkować. Zupełnie inaczej jest w przypadku mężczyzn, którzy zarzekają się, że tego nie robią, jednakże tak naprawdę poświęcają na plotkowanie mniej więcej …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.