Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakup dodatków na poprawę nastrojuZakup dodatków na poprawę nastroju
    Kobiety kochają zakupy i czasem w dobry nastrój wprawia je zakup najdrobniejszych rzeczy. Takich jak na przykład dodatki. Jest wiele sklepów, które oferują jedynie dodatki i prosperują one świetnie, coraz …
  • Ziarnko prawdy czy złe języki?Ziarnko prawdy czy złe języki?
    Mówi się, że w nawet najgłupszej historii znajduje się ziarnko prawdy. W końcu, gdyby jakaś pogłoska była po prostu wyssana z palca, to na pewno by nie powstała. Nawet złe …
  • Stojaki na ulotkiStojaki na ulotki
    Stojaki na ulotki. Prowadząc własną działalność gospodarczą, często zastanawiamy się w jaki sposób polepszyć funkcjonowanie naszego biznesu. Nie każdego bowiem stać na reklamy w radiu czy telewizji albo oklejanie prywatnego …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.