Get Adobe Flash player
Z branży
  • Kobieca przyjaźńKobieca przyjaźń
    Sporów na temat przyjaźni damsko – męskiej jest co niemiara. Znajdują się tacy, i jest ich niemało, którzy twierdzą, że taka absolutnie nie istnieje. Że zaraz kończy się romansem. Ale …
  • Lista zakupówLista zakupów
    Na szczęście istnieje kilka sposobów, których można się nauczyć, nawet, gdy nie wpoili ich nam rodzice, za młodu. Oczywiście po to, by nie robić zbędnych wydatków i tym samym niepotrzebnych …
  • Anglia polska transportAnglia polska transport
    Transport. Zauważyłem, że spora część ludzi nie wie dokładnie, jakie jest tak naprawdę znaczenie słowa „transport”. Z racji tego, że jest to bardzo ważna dziedzina naszego życia, nie jest to …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.