Get Adobe Flash player
Z branży
  • Szamba betonowe lubelskieSzamba betonowe lubelskie
    Szamba betonowe w Lubelskiem. W wielu miejscach, w których decydujemy się wybudować nasz wymarzony dom, nie ma możliwości podłączenia go do zbiorczego systemu odprowadzania ścieków. Na szczęście istnieje alternatywa z …
  • Sukcesywne kupowanieSukcesywne kupowanie
    Żyjąc w pośpiechu, często mamy czas tylko na pracę i kilka godzin snu. To, że zapomnimy podlać kwiaty to nic wielkiego, ale kiedy kolejnego dnia otwieramy lodówkę, a w niej …
  • Zmiany w handlu, jakie zaszły w ostatnich latachZmiany w handlu, jakie zaszły w ostatnich latach
    W ostatnich latach w handlu zaszły wielkie zmiany, które uczyniły tę dziedzinę gospodarki zupełnie inną, niż była jeszcze kilkanaście lat temu. Dziś rzadkością są już małe sklepiki, a ich miejsce …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.