Get Adobe Flash player
Z branży
  • Dla zapracowanychDla zapracowanych
    Wiele osób jest naprawdę bardzo zapracowanych do tego stopnia, że bardzo często brakuje im czasu dla bliskich, dlatego też decydują się na to by, oczywiście zrobić zakupy przez internet. Z …
  • Problemy z dziećmi na zakupachProblemy z dziećmi na zakupach
    Każdy rodzic wie, że zabierając dzieci na zakupy, na pewno nie wyjdzie ze sklepu nawet bez najmniejszej pierdołki. Trzeba liczyć się więc z różnego rodzaju atakami złości ze strony dziecka, …
  • Nowoczesne obrazy do salonuNowoczesne obrazy do salonu
    Nowoczesne obrazy do salonu. Kupując nasz pierwszy dom albo mieszkanie, od razu przystępujemy do jego urządzania. Chcemy aby wszystko do siebie pasowało i całość była spójna, a także zachwycała naszych …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.