Get Adobe Flash player
Z branży
  • OpłacalnośćOpłacalność
    Jednak w dalszym ciągu o tym nie wie spora ilość klientów. Sprzedawcy nie wspominają o tym, ponieważ boją się tego, że klienci przyzwyczają się do tego i będą nagminnie korzystać …
  • Kolekcja zimowaKolekcja zimowa
    Moda rządzi się zawsze swoimi prawami. Bywa gwałtowna, nieprzewidywalna, prowokująca. Nowości z wybiegów szybko są kopiowane przez popularnych producentów odzieży i trafiają do lokalnych i regionalnych sklepów i galerii handlowy. …
  • Zakupy markoweZakupy markowe
    Młodzież ale także i nie tylko wielokrotnie dokonuje zakupów markowej odzieży. Jest to bardzo duży wydatek, bo jak wiadomo, za markę się płaci. Jednakże czy jest to takie dobre? Z …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.