Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy markoweZakupy markowe
    Młodzież ale także i nie tylko wielokrotnie dokonuje zakupów markowej odzieży. Jest to bardzo duży wydatek, bo jak wiadomo, za markę się płaci. Jednakże czy jest to takie dobre? Z …
  • Zakupy dla babciZakupy dla babci
    Wszystkie Babie są kochane i swoje wnuczki darzą wyjątkowym uczuciem. Małe dzieci robią dla nich prześliczne laurki i kolorowe obrazki, które są chyba najbardziej niezapomnianym prezentem. Ale kiedy dorastamy i …
  • Czy warto doradzać komuś przy robieniu zakupówCzy warto doradzać komuś przy robieniu zakupów
    Wybierając się na poważniejsze zakupy, niekoniecznie codziennych artykułów, wielu z nas lubi mieć ze sobą pewnego rodzaju doradców – konsultantów, osoby, które w razie czego podpowiedzą, który rodzaj sprzętu wybrać, …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.