Get Adobe Flash player
Z branży
  • Sport i rywalizacjaSport i rywalizacja
    Zwykłe i codzienne czynności, do jakich należy robienie zakupów, w sprzyjających okolicznościach mogą zamienić się w rodzaj sportu, w którym przeciwnikiem klienta bywają sprzedający, producenci oraz inni kupujący. W okresie …
  • Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepieJaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie
    Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej …
  • Lekkie i funkcjonalne zawieszki do sklepówLekkie i funkcjonalne zawieszki do sklepów
    Jedną z ogromnych zalet zawieszek sklepowych jest ich niewielki ciężar. Dzięki temu są przydatne, łatwe do przeniesienia a nawet ładne, bowiem w tej kwestii również produkowane są po to, aby …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.