Get Adobe Flash player
Z branży
  • Historia serwisów ogłoszeniowych w PolsceHistoria serwisów ogłoszeniowych w Polsce
    Serwisy ogłoszeniowe zaczęły w Internecie powstawać lekko po wejściu w rok 2000. Wiele osób chciało sprawdzić jak Internet przyjmie oferty które będą przedstawiane w różnych kategoriach. Jak się okazało użytkownicy …
  • NerwyNerwy
    O tym, że zakupy mogą być stresujące, wyczerpujące i pełne nerwów wspominaliśmy nieco wcześniej. Niestety nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że to właśnie wizyta w hałaśliwym i rozpraszającym …
  • Zakupy przez internet coraz bardziej popularneZakupy przez internet coraz bardziej popularne
    Jak wiadomo, kobiety od zawsze lubiły chodzić na zakupy. Można powiedzieć, że zakupy są dla kobiet i rozrywką i sportem. To się do tej pory nie zmieniło. Jednak wraz z …

Podstawy sprzedaży i handlu

Wielu ludzi staje przed dylematem, w jaki sposób najskuteczniej rozpromować swoje małe lub średnie przedsiębiorstwo, na jakie marketingowe zabiegi się zdecydować. Szkół jest wiele i bardzo dużo zależy od tego, jaki interes chcemy wypromować. Zupełnie inaczej podejdziemy do problemu, jeśli będziemy chcieli rozbudować swój sklep, a inaczej jeśli spróbujemy wypromować radio. Niemniej przedstawiciele handlowi, którzy znajdują dla siebie miejsce w niemal każdej średniej firmie planującej utrzymanie i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie potrafią utrzymywać podstawowych relacji ze swoimi partnerami bez najprostszych chwytów, do których należą głównie rozdawane na potęgę gadżety, takie jak kubki, parasole, akcesoria sportowe czy materiały biurowe. Dzięki wytłoczeniu na stałe nazwy i adresu firmy promowaniej przez przedstawiciela logo partnera handlowego utrwala się w pamięci a jednocześnie towarzyszy pracownikom w codziennych czynnościach, dzięki czemu naturalnie przyswaja się jako istotny do prowadzenia interesu partner. Ciężko wyobrazić sobie współczesny marketing bez takich właśnie metod sprzedaży.

Comments are closed.