Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy na odchudzanieZakupy na odchudzanie
    To co kupujemy ma duże znaczenie jeśli chodzi o naszą dietę. Dzięki temu uda nam się w odpowiedni sposób zdrowo żyć. Warto wiec zdecydować się na sporządzanie listy zakupów przed …
  • Jazda sportowym samochodemJazda sportowym samochodem
    Jazda sportowym samochodem. W obecnych czasach, coraz częściej hucznie obchodzimy wieczory panieńskie i kawalerskie. Szukamy atrakcji, które zapadną wszystkim na długo w pamięć i dostarczą sporą dawkę adrenaliny. Idealnym rozwiązaniem …
  • Nieludzkie warunkiNieludzkie warunki
    Chodząc po sklepie podczas zakupów z pewnością mała część z nas zastanawia się nad tym, w jaki sposób powstają różnego rodzaju ciuchy, buty czy inne przedmioty, które wyrabia się na …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.