Get Adobe Flash player
Z branży
  • Społeczeństwo oparte na konsumpcjiSpołeczeństwo oparte na konsumpcji
    Konsumpcja jest dominującą filozofią naszych czasów i trzeba przyznać rację temu kto mówi, że pieniądz opanował świat. Człowiek chce cały czas więcej. To jest największy problem zakupów. Ludzie w większości …
  • Gdzie najlepiej dzisiaj robić zakupyGdzie najlepiej dzisiaj robić zakupy
    Miejsca, w których robimy zakupy często bardzo się od siebie różnią. Przyjrzymy się podstawom i sprawdzimy gdzie dzisiaj najlepiej się zaopatrzyć w różnego rodzaju produkty. Oczywiście główną sprawą są produkty …
  • Gdzie najchętniej robimy zakupyGdzie najchętniej robimy zakupy
    W ostatnich latach prawdziwym szałem są zakupy w galeriach handlowych. Takich galerii powstaje też całe mnóstwo, a my chętnie spędzamy tam swój wony czas i wydajemy pieniądze. Niektórzy spędzają w …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.