Get Adobe Flash player
Z branży
  • Atrakcja fotobudka weseleAtrakcja fotobudka wesele
    Foto budka na Twoim weselu. Foto budka to jeden z najnowszych gadżetów, który wykorzystywany jest na najróżniejszych imprezach okolicznościowych. Często można spotkać foto budkę na różnych imprezach promocyjnych. Firmy wynajmują …
  • Polacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowePolacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowe
    Polacy pokochali centra handlowe, co sprawia oczywiście wielką radość pracujących tam sprzedawców. Niektórzy rekordziści są w stanie spędzić w centrum nawet dziesięć godzin. Shopping przestaje być domeną jedynie kobiet, również …
  • Polska moda zakupowaPolska moda zakupowa
    Moda na zakupy w Polsce istnieje. Polacy jednak lubią najbardziej branżę gastronomiczną i odzieżową. W nich zazwyczaj rok do roku dokonuje się ogromny rozwój, a wszystkie koncerny odzieżowe w Polsce …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.