Get Adobe Flash player
Z branży
  • Produkty bioProdukty bio
    Przechadzając się po sklepach, możemy zauważyć coraz częściej na ich półkach produkty bio. Oczywiście są one znacznie droższe od tych tradycyjnych. Choć na pierwszy rzut oka nic ich ni różni. …
  • Nieplanowane zakupy tak naprawdę planowaneNieplanowane zakupy tak naprawdę planowane
    Wiele osób zna teorię, która mówi o tym jak wielki wpływ mają reklamy na naszą podświadomość i jak często kupujemy coś, mimo że tego nie planowaliśmy ulegając czarowi sklepowych półek. …
  • Zostań ekonsumentemZostań ekonsumentem
    Etyczny produkt to taki, którego wyprodukowanie nie wiązało się z wykorzystywanie ludzie, zadawaniem cierpienia zwierzętom lub wyrządzaniem szkody środowisku naturalnemu. Są na szczęście producenci, którzy aktywnie przyczyniają się do polepszenia …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.