Get Adobe Flash player
Z branży
  • Dlaczego lubimy plotkować?Dlaczego lubimy plotkować?
    Kobiety nie kryją się z tym, że lubią plotkować. Zupełnie inaczej jest w przypadku mężczyzn, którzy zarzekają się, że tego nie robią, jednakże tak naprawdę poświęcają na plotkowanie mniej więcej …
  • Zalety zakupów przez internetZalety zakupów przez internet
    Bardzo dobrym rozwiązaniem jest kupowanie przez internet wtedy to możesz z łatwością i bez wychodzenia z domu pozwolić sobie na to by właściwie kupić wszytko, co tylko Ci się zamarzy, …
  • Zakupy przez Internet – moda czy wygoda?Zakupy przez Internet – moda czy wygoda?
    Zakupy przez Internet stały się z pewnością wizytówką współczesnych czasów, gdzie w większej mierze stawia się na wygodne życie. Na pewno utworzenie internetowej listy zakupów i dokonanie zamówienia nie jest …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.