Get Adobe Flash player
Z branży
  • Objawy – zakupoholizmObjawy – zakupoholizm
    Zakupoholizm jest przykrą chorobą, która staje się dla danej osoby i jej otoczenia niezwykle uciążliwa. Przede wszystkim objawia się niekontrolowaną chęcią kupowania różnego rodzaju rzeczy, które są absolutnie nie potrzebne. …
  • Zakupy przez telefonZakupy przez telefon
    Zakupy przez telefon są bardzo popularne w przypadku zamówień gotowych dań. Chodzi mi tutaj o różnego rodzaju pizze, hamburgery, kebaby. Dzwonimy, zamawiamy i czekamy za transportem. I jest to bardzo …
  • PromocjePromocje
    Właściwie już nie ma miejsca i sklepu gdzie nie dostrzegłoby się jakiejkolwiek, choćby jednej informacji o promocji. W zasadzie już każdy sklep codziennie umieszcza na swoich stronach internetowych, drzwiach sklepu …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.