Get Adobe Flash player
Z branży
  • Czym różnią się zakupy online od tradycyjnych?Czym różnią się zakupy online od tradycyjnych?
    Przede wszystkim zakupy online mogą odbyć się bez wychodzenia z domu. A wiec nie trzeba namęczyć się, aby je zrobić. Nie trzeba łazić po sklepach. Wszystko ma się w jednym …
  • Czy zakupy spod lady to już przeszłośćCzy zakupy spod lady to już przeszłość
    Jeszcze zapewne wielu z nas pamięta, jak wyglądały zakupy w naszym kraju przed rokiem 1990. kiedy to zaczęły się przemiany ustrojowe, które doprowadziły do stanu obecnego. W czasach PRL-u, zwłaszcza …
  • Atrakcja fotobudka weseleAtrakcja fotobudka wesele
    Foto budka na Twoim weselu. Foto budka to jeden z najnowszych gadżetów, który wykorzystywany jest na najróżniejszych imprezach okolicznościowych. Często można spotkać foto budkę na różnych imprezach promocyjnych. Firmy wynajmują …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.