Get Adobe Flash player
Z branży
  • ParagonParagon
    Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz …
  • Gdy zakupy przeradzają się w uzależnienieGdy zakupy przeradzają się w uzależnienie
    Każdy z nas zna ten, wyświechtany już, slogan, głoszący uniwersalny sposób na kobiecą chandrę i smutki: idź na zakupy. Albo to, że nic tak nie poprawi humoru jak nowa para …
  • OpłacalnośćOpłacalność
    Jednak w dalszym ciągu o tym nie wie spora ilość klientów. Sprzedawcy nie wspominają o tym, ponieważ boją się tego, że klienci przyzwyczają się do tego i będą nagminnie korzystać …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.