Get Adobe Flash player
Z branży
  • Torebki
    Współczesna kobieta czuje nieustanną presję, by cały czas świetnie wyglądać. Otaczające ją reklamy, billboardy, zdjęcia znanych modelek, gwiazd filmowych dodatkowo mogą wprowadzić w kompleksy. Przy nich kobieta czuje się nieatrakcyjna, …
  • Zeszyty w linie i kratkę
    Od kiedy supermarkety prowadzą sprzedaż materiałów papierniczych, robienie zakupów przed rozpoczęciem roku szkolnego przestało być totalnym koszmarem. Co prawda oferta handlowa materiałów szkolnych w supermarketach nie jest zbyt bogata, jednak …
  • Oszczędzanie
    Wśród wielu noworocznych postanowień jednym z najczęściej się powtarzających jest „zacznę oszczędzać”. Na wakacje, na mieszkanie, na bliżej nieokreślony cel. Jednak jest to dość trudne do zrealizowania, szczególnie w czasach, …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.