Get Adobe Flash player
Z branży
  • Czy warto doradzać komuś przy robieniu zakupówCzy warto doradzać komuś przy robieniu zakupów
    Wybierając się na poważniejsze zakupy, niekoniecznie codziennych artykułów, wielu z nas lubi mieć ze sobą pewnego rodzaju doradców – konsultantów, osoby, które w razie czego podpowiedzą, który rodzaj sprzętu wybrać, …
  • Weekendowe zakupyWeekendowe zakupy
    Na pytanie: kiedy w sklepach robi się tłoczno? Odpowiedź jest prosta i nie trzeba zbyt długo myśleć, aby odgadnąć- kiedy przychodzi czas weekendu. To właśnie wtedy tłumy ludzi wychodzą do …
  • Stojaki na ulotkiStojaki na ulotki
    Stojaki na ulotki. Prowadząc własną działalność gospodarczą, często zastanawiamy się w jaki sposób polepszyć funkcjonowanie naszego biznesu. Nie każdego bowiem stać na reklamy w radiu czy telewizji albo oklejanie prywatnego …

Paragon

Sprzedawca będzie musiał przesłać towar do producenta, a w ostateczności zwrócić pieniądze za zakupiony wcześniej towar. Istnieje także możliwość wymiany towaru. Sprzedawca może wymienić go nam na taki sam, lecz zupełnie nowy. Może też on zaoferować nam wymianę na inny towar, może być on droższy od poprzedniego. Różnicę będziemy musieli dopłacić samodzielnie. Oczywiście nie ma tu żadnej korzyści dla klienta. Przecież kupował on tańsze buty, które mu się w dodatku podobały. A sprzedawca w wyniku komplikacji chce mu wcisnąć coś zupełnie innego. Z pozoru klient powinien być zadowolony. Jednak najczęściej musi on po prostu wydać o wiele więcej niż zamierzał. A co gdy nie chce wydać dodatkowych pieniędzy, bo ich na przykład nie ma? Sprzedawcę to nie martwi zbyt bardzo. Po prostu zostanie on bez butów i w dodatku ze złymi wspomnieniami wynikającymi ze współpracy z danym sklepem. Niestety nie każdy klient zna swoje prawa, jakie mu przysługują według uczciwego procesu reklamacji. Na szczęście informacji na ten temat jest, co raz więcej.

Comments are closed.