Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy – sposób na walkę z kompleksamiZakupy – sposób na walkę z kompleksami
    Nie ma chyba na świecie człowieka, który nie miałby jakichś kompleksów. Jest bardzo mała ilość ludzi, którzy są w stanie żyć całkowicie w zgodzie ze wszystkimi swoimi niedoskonałościami. Jeśli chodzi …
  • Atrakcja fotobudka weseleAtrakcja fotobudka wesele
    Foto budka na Twoim weselu. Foto budka to jeden z najnowszych gadżetów, który wykorzystywany jest na najróżniejszych imprezach okolicznościowych. Często można spotkać foto budkę na różnych imprezach promocyjnych. Firmy wynajmują …
  • Skuteczne leczenie zakupoholikaSkuteczne leczenie zakupoholika
    Przede wszystkim pierwszym krokiem chorej osoby jest przyznanie się do tego, że ma problem. Zazwyczaj jest ona w stanie to zrobić dopiero po kilku sesjach u psychologa. Później zaczyna się …

Opłacalność

Jednak w dalszym ciągu o tym nie wie spora ilość klientów. Sprzedawcy nie wspominają o tym, ponieważ boją się tego, że klienci przyzwyczają się do tego i będą nagminnie korzystać z tego prawa. A przecież należy się im to, nawet, jeśli o tym nie wiedzą. Jednak nie ma prawa zmuszającego, by sprzedawca informował o wszelkich możliwościach reklamacji swojego produktu. Jest to dość niesprawiedliwe, lecz wiele rzeczy w naszym życiu może sprawiać takie wrażenie. Zakupy powinny opłacać się wszystkim, zarówno sprzedawcom jak i klientom. Jednak nie zawsze tak jest. Często niestety traci na nich ta druga grupa. Wróćmy teraz do zagrożenia, o jakim wspominaliśmy wcześniej. Wiadome jest, że jeżeli klienci chcieliby wywalczyć coś od wielkich producentów, z pewnością nie mają, co się starać, gdy będą chcieli walczyć w pojedynkę czy też, gdy będą nawet w większej grupie. Jednak teraz będziemy pisać o grupie pracowników, którzy każdego dnia wytwarzają produkty, które my, zwykli klienci kupujemy, na co dzień w zwykłym sklepie.

Comments are closed.