Get Adobe Flash player
Z branży
  • Jak nie być obiektem plotek?Jak nie być obiektem plotek?
    Wiadomo, że wszyscy lubimy plotkować. Nie lubimy jednak być w odwrotnej sytuacji, kiedy to my stajemy się obiektem pogłosek. Co więc zrobić, aby takich sytuacji uniknąć? Jednoznacznie na to pytanie …
  • Profesjonalne zajmowanie się zakupamiProfesjonalne zajmowanie się zakupami
    Gdy nie ma się czasu na robienie zakupów, można zatrudnić do tego celu specjalną osobę. Zrobi ona wszystko za nic. Już nigdy nie będziemy wracali do domu, w której znajduje …
  • Kiedy nie warto robić zakupów przez InternetKiedy nie warto robić zakupów przez Internet
    Jest kilka czynników, które sprawiają, że powinna nam się zapalić czerwona lampka, jeśli chodzi o zakupy przez Internet. Przede wszystkim, jeśli dane o produkcie są podane w formie ogólnikowej, już …

Opłacalność

Jednak w dalszym ciągu o tym nie wie spora ilość klientów. Sprzedawcy nie wspominają o tym, ponieważ boją się tego, że klienci przyzwyczają się do tego i będą nagminnie korzystać z tego prawa. A przecież należy się im to, nawet, jeśli o tym nie wiedzą. Jednak nie ma prawa zmuszającego, by sprzedawca informował o wszelkich możliwościach reklamacji swojego produktu. Jest to dość niesprawiedliwe, lecz wiele rzeczy w naszym życiu może sprawiać takie wrażenie. Zakupy powinny opłacać się wszystkim, zarówno sprzedawcom jak i klientom. Jednak nie zawsze tak jest. Często niestety traci na nich ta druga grupa. Wróćmy teraz do zagrożenia, o jakim wspominaliśmy wcześniej. Wiadome jest, że jeżeli klienci chcieliby wywalczyć coś od wielkich producentów, z pewnością nie mają, co się starać, gdy będą chcieli walczyć w pojedynkę czy też, gdy będą nawet w większej grupie. Jednak teraz będziemy pisać o grupie pracowników, którzy każdego dnia wytwarzają produkty, które my, zwykli klienci kupujemy, na co dzień w zwykłym sklepie.

Comments are closed.