Get Adobe Flash player
Z branży
  • Jak to jest z rozmiaramiJak to jest z rozmiarami
    Każda z kobiet, która regularnie robi zakupy w sklepach, zauważa, że jest kilka sklepów, w których pasujące na nas ubrania mają przyjemnie niski rozmiar. Przeważnie nosimy L, ale nowa dieta …
  • Plotki jako sposób na przełamanie lodówPlotki jako sposób na przełamanie lodów
    Plotki są czymś bardzo naturalnym, towarzyszą człowiekowi od zawsze. Nie ma chyba na świecie osoby, która chociaż raz nie plotkowała na jakiś temat. Owszem – po takiej próbie może okazać …
  • Szał na ciuchy z drugiej rękiSzał na ciuchy z drugiej ręki
    Kupowanie i ubieranie się w sklepach z używaną odzieżą nie jest już wyrazem braku pieniędzy, ale urosło do miary stylu życia. Lumpeksy oblegane są przede wszystkim przez młodych ludzi, którzy …

Mądre zakupy

Niekiedy wydaj się, że aby móc robić mądre zakupy, trzeba do tego dojrzeć i dorosnąć. Nie chodzi wyłącznie o osiągnięcie konkretnego wieku, lecz o pozyskanie życiowej mądrości, która nauczy nas jak zarządzać swoimi funduszami i na co je wydawać. Oczywiście ktoś, kto całe życie miał dużo pieniędzy nie zacznie nagle kupować jedzenia z najniższej półki tylko po to by pokazać, że nie interesuje go marka i że potrafi oszczędzać. Jest to oczywiste i praktycznie naturalne. Jest to oczywiste, że powinniśmy się rozwijać. Jednak w tym przypadku ciężko jest znaleźć złoty środek. Chodząc po wielkich sklepach jesteśmy zasypywani różnymi towarami, jakie znajdują się na półkach. Dodatkowo w hipermarketach i innych dużych sklepach często natkniemy się na animatorów promocji. Są to wszystkie te osoby, które stoją na tak zwanych promocjach i oferują nam produkt, pochodzący od konkretnego producenta. Często są to po prostu degustacje – mięs, słodyczy, herbat, kaw. Klient może spróbować nowości i zapoznać się z daną ofertą.

Comments are closed.