Get Adobe Flash player
Z branży
  • Życie nie jest filmemŻycie nie jest filmem
    Kiedy Francios Pignon (Daniel Auteuil) dowiaduje się, że najprawdopodobniej zostanie zwolniony, wpada w depresję. Kto wie, czy gdyby nie jego zbzikowany sąsiad nie popełniłby samobójstwa. Jednak sąsiad przychodzi w porę …
  • Polacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowePolacy tak jak inne nacje pokochali centra handlowe
    Polacy pokochali centra handlowe, co sprawia oczywiście wielką radość pracujących tam sprzedawców. Niektórzy rekordziści są w stanie spędzić w centrum nawet dziesięć godzin. Shopping przestaje być domeną jedynie kobiet, również …
  • Wygodny sposób eksponowania cenWygodny sposób eksponowania cen
    Wielu właścicieli sklepów zastanawia się nad tym, w jaki sposób informować klientów o cenach oferowanych produktów. Sposobów jest wiele, chociaż my tak naprawdę przyzwyczailiśmy się przede wszystkim do tego, że …

Mądre zakupy

Niekiedy wydaj się, że aby móc robić mądre zakupy, trzeba do tego dojrzeć i dorosnąć. Nie chodzi wyłącznie o osiągnięcie konkretnego wieku, lecz o pozyskanie życiowej mądrości, która nauczy nas jak zarządzać swoimi funduszami i na co je wydawać. Oczywiście ktoś, kto całe życie miał dużo pieniędzy nie zacznie nagle kupować jedzenia z najniższej półki tylko po to by pokazać, że nie interesuje go marka i że potrafi oszczędzać. Jest to oczywiste i praktycznie naturalne. Jest to oczywiste, że powinniśmy się rozwijać. Jednak w tym przypadku ciężko jest znaleźć złoty środek. Chodząc po wielkich sklepach jesteśmy zasypywani różnymi towarami, jakie znajdują się na półkach. Dodatkowo w hipermarketach i innych dużych sklepach często natkniemy się na animatorów promocji. Są to wszystkie te osoby, które stoją na tak zwanych promocjach i oferują nam produkt, pochodzący od konkretnego producenta. Często są to po prostu degustacje – mięs, słodyczy, herbat, kaw. Klient może spróbować nowości i zapoznać się z daną ofertą.

Comments are closed.