Get Adobe Flash player
Z branży
  • Sprzedawca z urodzeniaSprzedawca z urodzenia
    Ktoś mi kiedyś powiedział, że jest sprzedawcą z urodzenia, a nie z zawodu. I tak się zastanawiam czy jest to możliwe? Co powinien umieć taki sprzedawca? Każdy sprzedawca powinien znać …
  • Zakup terenu na zagospodarowanie działkiZakup terenu na zagospodarowanie działki
    Niejedna osoba marzy o tym aby mieć swój własny ogród pełen kwiatów, jakąś małą, przytulną altanę, do tego ogródek warzywny, ławeczki, palenisko, jednym słowem miejsce, gdzie może wypocząć z dala …
  • Małe sklepiki osiedloweMałe sklepiki osiedlowe
    Kiedyś bardzo popularne, dziś przez postawianie wielkich centrów handlowych na obrzeżach miast w których mieszczą się setki sklepów, mogących konkurować głównie ceną, straciły trochę na znaczeniu. Dzieje się tak głównie …

Mądre zakupy

Niekiedy wydaj się, że aby móc robić mądre zakupy, trzeba do tego dojrzeć i dorosnąć. Nie chodzi wyłącznie o osiągnięcie konkretnego wieku, lecz o pozyskanie życiowej mądrości, która nauczy nas jak zarządzać swoimi funduszami i na co je wydawać. Oczywiście ktoś, kto całe życie miał dużo pieniędzy nie zacznie nagle kupować jedzenia z najniższej półki tylko po to by pokazać, że nie interesuje go marka i że potrafi oszczędzać. Jest to oczywiste i praktycznie naturalne. Jest to oczywiste, że powinniśmy się rozwijać. Jednak w tym przypadku ciężko jest znaleźć złoty środek. Chodząc po wielkich sklepach jesteśmy zasypywani różnymi towarami, jakie znajdują się na półkach. Dodatkowo w hipermarketach i innych dużych sklepach często natkniemy się na animatorów promocji. Są to wszystkie te osoby, które stoją na tak zwanych promocjach i oferują nam produkt, pochodzący od konkretnego producenta. Często są to po prostu degustacje – mięs, słodyczy, herbat, kaw. Klient może spróbować nowości i zapoznać się z daną ofertą.

Comments are closed.