Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy przez Internet – moda czy wygoda?Zakupy przez Internet – moda czy wygoda?
    Zakupy przez Internet stały się z pewnością wizytówką współczesnych czasów, gdzie w większej mierze stawia się na wygodne życie. Na pewno utworzenie internetowej listy zakupów i dokonanie zamówienia nie jest …
  • Życie nie jest filmemŻycie nie jest filmem
    Kiedy Francios Pignon (Daniel Auteuil) dowiaduje się, że najprawdopodobniej zostanie zwolniony, wpada w depresję. Kto wie, czy gdyby nie jego zbzikowany sąsiad nie popełniłby samobójstwa. Jednak sąsiad przychodzi w porę …
  • Kubki plastikowe nadrukKubki plastikowe nadruk
    Nadruk na kubkach plastikowych. Zakupienie kubka plastikowego z nadrukiem to bardzo dobry pomysł na prezent urodzinowy dla bliskiej nam osoby. Popularność takich kubków jest ogromna, ponieważ można je również zamówić …

Kupujemy książki – czy warto je prenumerować

Większość z nas w celu zakupienia danej książki udaje się po prostu do księgarni i po znalezieniu szukanej pozycji dokonuje zakupu. Jednak jest grono osób, które poza takim sposobem kupowania książek korzysta jeszcze z innej formy zakupu – poprzez prenumeratę książek w danym wydawnictwie. Na pewno do większości z nas trafiają za pośrednictwem poczty, Internetu czy poprzez kontakt telefoniczny trafiają oferty wydawnictw, które oferują taka właśnie formę zakupu książek – na preferencyjnych warunkach. Cała procedura polega na tym, że dana osoba, po wyrażeniu swojej woli, utrzymuje na przykład raz w miesiącu katalog książek proponowanych do zakupu, część z tytułów posiada ceny niezwykle atrakcyjne, w granicach 5 złotych za sztukę. Następnie wybieramy z danej oferty książkę lub dwie – w zależności od wydawnictwa i podpisanej w tej sprawie umowy. Jeśli nie jesteśmy zdecydowani na jakąkolwiek z oferowanych pozycji wydawniczych, przesyłana jest nam książka, która wzbudziła w tym czasie duże zainteresowanie czytelników – w ten sposób jesteśmy na bieżąco z panującymi na rynku wydawniczym trendami.

Comments are closed.