Get Adobe Flash player
Z branży
  • Czy zakupy spod lady to już przeszłośćCzy zakupy spod lady to już przeszłość
    Jeszcze zapewne wielu z nas pamięta, jak wyglądały zakupy w naszym kraju przed rokiem 1990. kiedy to zaczęły się przemiany ustrojowe, które doprowadziły do stanu obecnego. W czasach PRL-u, zwłaszcza …
  • Zawieszki plastikowe i drucianeZawieszki plastikowe i druciane
    Do nowoczesnej ekspozycji sklepu konieczne jest wykorzystanie akcesoriów ułatwiających umieszczanie towarów w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientów i pozwalających w przejrzysty sposób rozmieścić informację o cenach dostępnych produktów, aktualnych obniżkach …
  • Czy dobre plotki istnieją?Czy dobre plotki istnieją?
    Plotkuje na pewno każdy z nas. Może nie tyle o naszej koleżance, sąsiadce czy pani ze sklepu, ale na pewno o znanych osobistościach. Nie ma się jednak co dziwić – …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.