Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy internetowe a zakupy stacjonarneZakupy internetowe a zakupy stacjonarne
    Dawniej można było się bać zakupów za pośrednictwem Internetu, dziś już są one na porządku dziennym. Co prawda, zawsze można trafić na oszusta, który działa w taki czy inny sposób, …
  • Rozsądne zakupyRozsądne zakupy
    Jak wyglądają rozsądne zakupy współczesnego człowieka. Trzeba przyznać, że całkiem ambitnie z tego względu, ze coraz więcej osób uważa, że nie należy wydawać więcej niż potrzeba. Takie podejście stosuje także …
  • Zakupy przez internet coraz bardziej popularneZakupy przez internet coraz bardziej popularne
    Jak wiadomo, kobiety od zawsze lubiły chodzić na zakupy. Można powiedzieć, że zakupy są dla kobiet i rozrywką i sportem. To się do tej pory nie zmieniło. Jednak wraz z …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.