Get Adobe Flash player
Z branży
  • Gdzie kupują PolacyGdzie kupują Polacy
    Jeżeli weźmiemy pod uwagę grupę potencjalnych klientów zainteresowanych droższymi zakupami, czyli są to zakupy dotyczące sprzętu domowego, czyli na przykład sprzęty domowe typu meble, telewizor czy też na przykład lodówka …
  • Sprzedawanie na aukcjachSprzedawanie na aukcjach
    Coraz większym zainteresowaniem cieszą się różnego rodzaju aukcje internetowe, ponieważ to właśnie dzięki nim jesteśmy stanie zakupić wiele rzeczy za naprawę bardzo niskie pieniądze. I właśnie dzięki temu możemy znacznie …
  • Lista zakupówLista zakupów
    Na szczęście istnieje kilka sposobów, których można się nauczyć, nawet, gdy nie wpoili ich nam rodzice, za młodu. Oczywiście po to, by nie robić zbędnych wydatków i tym samym niepotrzebnych …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.