Get Adobe Flash player
Z branży
  • Kijki do nordic walkingKijki do nordic walking
    Potrzebne kijki. Coraz więcej ludzi spotykam z kijkami w czasie spaceru. Dziwiłam się po co ludzie z tym chodzą, jak to w niczym nie pomaga. Wreszcie wyjechaliśmy w nasze polskie …
  • Zostań ekonsumentemZostań ekonsumentem
    Etyczny produkt to taki, którego wyprodukowanie nie wiązało się z wykorzystywanie ludzie, zadawaniem cierpienia zwierzętom lub wyrządzaniem szkody środowisku naturalnemu. Są na szczęście producenci, którzy aktywnie przyczyniają się do polepszenia …
  • Damskie zakupyDamskie zakupy
    Kobiety wychodząc na zakupy bardzo się cieszą. Rzadko która kobieta nie lubi zakupów. Przeważnie każda jedna biegnie tylko jeśli się nadarzy jakaś okazja. Jednak styl robienia zakupów bardzo mocno odbiega …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.