Get Adobe Flash player
Z branży
  • Niepoważne zakupy
    Ostatnio w telewizji bardzo głośno było o małżeństwie, które pojechało na zakupy z małym dzieckiem. Na dworze było bardzo gorąco, więc w samochodzie temperatura też była nie do wytrzymania. Młode …
  • Zakupy elektroniczne
    Jednak musimy pamiętać o tym, że także elektroniczne zakupy są w gruncie rzeczy robione przez prawdziwych ludzi. Zatem nic dziwnego, że zdarzają się drobne błędy i potknięcia. Jednak, gdy tylko …
  • Kijki do nordic walking
    Potrzebne kijki. Coraz więcej ludzi spotykam z kijkami w czasie spaceru. Dziwiłam się po co ludzie z tym chodzą, jak to w niczym nie pomaga. Wreszcie wyjechaliśmy w nasze polskie …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.