Get Adobe Flash player
Z branży
  • Oszczędzanie
    Wśród wielu noworocznych postanowień jednym z najczęściej się powtarzających jest „zacznę oszczędzać”. Na wakacje, na mieszkanie, na bliżej nieokreślony cel. Jednak jest to dość trudne do zrealizowania, szczególnie w czasach, …
  • Szale
    Właściwie trudno chyba znaleźć osobę, która nie lubiłaby zakupów. Zazwyczaj są to tylko nieliczne wyjątki, a te osoby które deklarują, że mało chodzą, często nie posiadają środków, a nie chęci …
  • Włosy
    Ledwo zdążyły troszkę zregenerować się po zimie, a już grozi im letnie przesuszenie. Dużo słońca na pewno przysłuży się pięknej opaleniźnie i wspaniałemu nastrojowi, ale niekoniecznie poprawi kondycję naszej czupryny. …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.