Get Adobe Flash player
Z branży
  • Zakupy dla zwierzakówZakupy dla zwierzaków
    Każdy z domowych pupili, zarówno psy, jak i koty mają swoje gusta. Pewne rzeczy im smakują, zjedzenia innych zdecydowanie odmawiają. Dotyczy to zarówno jedzenia przygotowywanego w domu, jak i gotowych …
  • Lekkie i funkcjonalne zawieszki do sklepówLekkie i funkcjonalne zawieszki do sklepów
    Jedną z ogromnych zalet zawieszek sklepowych jest ich niewielki ciężar. Dzięki temu są przydatne, łatwe do przeniesienia a nawet ładne, bowiem w tej kwestii również produkowane są po to, aby …
  • Gdzie najchętniej robimy zakupyGdzie najchętniej robimy zakupy
    W ostatnich latach prawdziwym szałem są zakupy w galeriach handlowych. Takich galerii powstaje też całe mnóstwo, a my chętnie spędzamy tam swój wony czas i wydajemy pieniądze. Niektórzy spędzają w …

Jaki rodzaj reklamy zachęca do zakupów w danym sklepie

Wiadomo od zawsze, że prawdziwe jest powiedzenie mówiące o wielkim znaczeniu reklamy zwłaszcza we wszelkich dziedzinach związanych z handlem – bez czynnika dobrej, skutecznej reklamy jest mało możliwe wypromowanie danej marki handlowej, sieci supermarketów czy danych produktów oferowanych w konkretnych miejscach. Dlatego poszczególne sieci handlowe mają wiele większą możliwość oddziaływania na kupującego, swojego klienta, poprzez szeroką reklamę oferowanych przez siebie produktów i usług. Najbardziej skuteczna reklama, jak udowodnili specjaliści od marketingu handlowego, generowana jest poprzez różnego rodzaju ulotki, gazetki reklamowe, szeroko dostępne na ulicy czy w klatkach schodowych naszych budynków mieszkalnych. Kolejny strumień skutecznej reklamy napływa do nas z Internetu, jest ona o tyle skuteczna, że z roku na rok to medium coraz szerzej jest dostępne, jest coraz więcej użytkowników Internetu w naszym kraju. Kolejne cenne źródło reklamy handlowej to tak zwana reklama szeptana, zależna tylko i wyłącznie od tego, czy dany produkt lub supermarket zdobył sobie dobra opinię u niektórych klientów, już korzystających z jego usług i oferty.

Comments are closed.