Get Adobe Flash player
Z branży
  • Trudna sytuacja konsumentaTrudna sytuacja konsumenta
    Faktycznie konsumenci w dzisiejszych czasach są postawieni w bardzo trudnej sytuacji i nic nie wskazuje na to, aby cokolwiek w najbliższym czasie miało się zmienić. Skąd wynikają trudności. Przede wszystkim …
  • Zakupy elektroniczneZakupy elektroniczne
    Jednak musimy pamiętać o tym, że także elektroniczne zakupy są w gruncie rzeczy robione przez prawdziwych ludzi. Zatem nic dziwnego, że zdarzają się drobne błędy i potknięcia. Jednak, gdy tylko …
  • Rynek i rynkiRynek i rynki
    Wymiana towarów między ludźmi wymagała wyznaczenia miejsca, w którym mogłaby się odbywać w sposób najdogodniejszy. Wydzielano więc w miastach i osadach teren przeznaczony pod handel. Były to rynki. W średniowiecznych …

Druk na folii

Reklama na folii samoprzylepnej. Reklama stała się obecnie nieodzownym elementem, który często decyduje o zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu zysku. Zdarza się, że sukces firmy bardziej zależy od reklamy niż od jakości oferowanych usług. Samo więc stosowanie reklamy nie na wiele się zda – musi być ona przemyślana i skuteczna, tak by łatwo mogła trafić do potencjalnego klienta. Bo chociaż ludzie nie lubią reklam, to jednak zdecydowana większość z nich, przy wyborze towaru w sklepie, lub wyborze firmy, kieruje się właśnie reklamami, które gdzieś wpadły im w ucho lub rzuciły się w oczy.Jednym z najczęściej wykorzystywanych nośników reklamowych jest folia samoprzylepna. Jest ona bardzo popularna w druku wielkoformatowym ze względu na najwyższą jakość osiąganego koloru oraz wszechstronność zastosowań.Druk na folii samoprzylepnej wykonywany jest w zależności od potrzeb i przeznaczenia na różnych rodzajach folii, na przykład: monomerowej (stosowana na płaskich powierzchniach – szyldy, autobusy), odblaskowej (znaki drogowe), podłogowej i jeszcze kilku innych.

Leave a Reply