Get Adobe Flash player
Z branży
  • Wady kupowania przez InternetWady kupowania przez Internet
    Tradycyjne kupowanie w sklepach jakiś czas temu zostało wzbogacone, żeby nie powiedzieć -zastąpione przez zakupy internetowe. Oczywiście nieprędko zupełnie przestaniemy kupować w sklepach, sprawia to zbyt dużą przyjemność i jest …
  • Lekkie i funkcjonalne zawieszki do sklepówLekkie i funkcjonalne zawieszki do sklepów
    Jedną z ogromnych zalet zawieszek sklepowych jest ich niewielki ciężar. Dzięki temu są przydatne, łatwe do przeniesienia a nawet ładne, bowiem w tej kwestii również produkowane są po to, aby …
  • Nieplanowane zakupy tak naprawdę planowaneNieplanowane zakupy tak naprawdę planowane
    Wiele osób zna teorię, która mówi o tym jak wielki wpływ mają reklamy na naszą podświadomość i jak często kupujemy coś, mimo że tego nie planowaliśmy ulegając czarowi sklepowych półek. …

Druk na folii

Reklama na folii samoprzylepnej. Reklama stała się obecnie nieodzownym elementem, który często decyduje o zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu zysku. Zdarza się, że sukces firmy bardziej zależy od reklamy niż od jakości oferowanych usług. Samo więc stosowanie reklamy nie na wiele się zda – musi być ona przemyślana i skuteczna, tak by łatwo mogła trafić do potencjalnego klienta. Bo chociaż ludzie nie lubią reklam, to jednak zdecydowana większość z nich, przy wyborze towaru w sklepie, lub wyborze firmy, kieruje się właśnie reklamami, które gdzieś wpadły im w ucho lub rzuciły się w oczy.Jednym z najczęściej wykorzystywanych nośników reklamowych jest folia samoprzylepna. Jest ona bardzo popularna w druku wielkoformatowym ze względu na najwyższą jakość osiąganego koloru oraz wszechstronność zastosowań.Druk na folii samoprzylepnej wykonywany jest w zależności od potrzeb i przeznaczenia na różnych rodzajach folii, na przykład: monomerowej (stosowana na płaskich powierzchniach – szyldy, autobusy), odblaskowej (znaki drogowe), podłogowej i jeszcze kilku innych.

Leave a Reply