Get Adobe Flash player
Z branży
  • Historia serwisów ogłoszeniowych w PolsceHistoria serwisów ogłoszeniowych w Polsce
    Serwisy ogłoszeniowe zaczęły w Internecie powstawać lekko po wejściu w rok 2000. Wiele osób chciało sprawdzić jak Internet przyjmie oferty które będą przedstawiane w różnych kategoriach. Jak się okazało użytkownicy …
  • Druk na foliiDruk na folii
    Reklama na folii samoprzylepnej. Reklama stała się obecnie nieodzownym elementem, który często decyduje o zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu zysku. Zdarza się, że sukces firmy bardziej zależy od reklamy niż od …
  • Zawieszki plastikowe i drucianeZawieszki plastikowe i druciane
    Do nowoczesnej ekspozycji sklepu konieczne jest wykorzystanie akcesoriów ułatwiających umieszczanie towarów w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientów i pozwalających w przejrzysty sposób rozmieścić informację o cenach dostępnych produktów, aktualnych obniżkach …

Czy warto doradzać komuś przy robieniu zakupów

Wybierając się na poważniejsze zakupy, niekoniecznie codziennych artykułów, wielu z nas lubi mieć ze sobą pewnego rodzaju doradców – konsultantów, osoby, które w razie czego podpowiedzą, który rodzaj sprzętu wybrać, która sukienka lepiej leży i tak dalej. Rola takiego doradcy zakupowego to z jednej strony pewien rodzaj wyróżnienia, że zostaliśmy obdarzeni przez daną osobę zaufaniem, że wierzy w nasz dobry gust i oczekuje pomocy w doborze odzieży czy obuwia. Jednak z drugiej strony cala sytuacja niesie ze sobą pewnego rodzaju niebezpieczeństwo, kiedy okaże się, że doradziliśmy zakup właśnie danego przedmiotu, a w krótkim czasie dana rzecz zepsuła się lub okazało się, że jednak nie była to rzecz, która osoba robiąca zakupy akurat wybrałaby, gdyby samodzielnie dokonywała wyboru. Tak więc doradzając komuś na zakupach trzeba być ostrożnym, pozostawiając zawsze ostateczna decyzję osobie, która decyzje o zakupie i płaci. Można delikatnie wyrazić swój pogląd w danej kwestii, zastrzegając jednocześnie, że nie chcemy, aby nasz glos był aż tak bardzo istotny przy podjęciu decyzji o zakupie.

Comments are closed.